•    Потребителят трябва да уведоми в писмена форма правото да се откаже от покупката, без да дължи неустойка и без да посочва причини за това, в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на продукта. Клиентите, регистрирани като юридически лица, нямат право да се откажат от поръчка. Отказът се отнася само за физически лица.
    •   Продуктите трябва да бъдат върнати в състоянието, в което са били доставени: оригинална опаковка, с всички аксесоари и етикети, неповредени и неносени, както и с придружаващия ги документ за продажба (касова бележка), чрез същата куриерската фирма.
    •    Купувачът е длъжен да уведоми morelle.bg  за намеренията си и да върне продукта, в рамките на 14 работни дни, считано от датата на получаване.  Заявките за връщане след изтичане на упоменатия срок, няма да се взимат под внимание.
    •    Запазваме правото си да откажем приемането на продукти, които не отговарят на условията за връщане, а именно: повредена или скъсана опаковка, следи от носене, следи от парфюм, надраскани повърхности, липса на етикети и аксесоари придружаващи продукта и т.н.
    • Получаването на парите за върната стока става чрез наложен платеж, след  преглед от наша страна на стоката и документа за продажба – стокова разписка и касова бележка. Изплащането на суми се извършва до 14 работни дни.                                                                                 
    • ВАЖНО: Всяко връщане или замяна на дадена стока ще бъде прието само след предварително проведен разговор за уточнение по телефона. Не се приемат пратки от клиенти, които не са се свързали с нас предварително за уточнение. Това условие е в интерес на всеки клиент – по този начин се предотвратява евентуален пропуск в условията ни за връщане/замяна.

За всички жалби и оплаквания, при връщането на пратките към morelle.bg , за които считате, че ние сме отговорни, трябва да се свържете със съответния отдел.
Можете да направите това на email: customer@morelle.bg